انتصاب امیرحسین اسدی به عنوان عضو شورای راهبری طرح ملی ترویج کارآفرینی

در حکمی از سوی سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری انجام شد:

انتصاب امیرحسین اسدی به عنوان عضو شورای راهبری طرح ملی ترویج کارآفرینی

 

امیر حسین اسدی ، طی حکمی از سوی امید رضایی فر، سرپرست معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان عضو شورای راهبری طرح ملی ترویج کارآفرینی منصوب شد.

به گزارش خبرنگار ابر زندگی در متن این حکم چنین آمده است:

برادر گرامی جناب آقای دکتر امیر حسین اسدی

با سلام و احترام

نظر به مراتب تعهد، دانش و تجربه جنابعالی در عرصه کارآفرینی، نوآوری و توسعه فناوری، به استناد بند (1) ماده (3) آیین نامه طرح ملی ترویج کارآفرینی، به مدت یک سال به عنوان ” عضو شورای راهبری طرح ملی ترویج کارآفرینی ” منصوب می گردید.

امید است در پرتو عنایات خداوند متعال و پشتیبانی مجموعه همکاران در دبیرخانه طرح، در برنامه ریزی آموزشی برای متقاضیان علاقه مند به یادگیری کارآفرینی و راه اندازی کسب و کار و کمک به شکوفایی هرچه بیشتر جریان اقتصاد دانش بنیان در کشور عزیز اسلامی موفق و موید باشید.

 

با آرزوی توفیق الهی

امید رضایی فر

سرپرست معاونت فناوری و نوآوری

 

گفتنیست طرح ملی ترویج کارآفرینی به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با هدف شناسایی استعدادها و توانمندی‌سازی دانشجویان و افراد، تیم‌های خلاق، نوآور و کارآفرین و ایجاد ارتباط کارآمد بین مهارت و دانش با خلاقیت و نوآوری در کارآفرینی و فراهم کردن زمینه مناسب برای ایجاد کسب و کارهای موفق و کارآفرینانه، در حال اجرا می‌باشد.

شتابدهنده ابر زندگی به عنوان یکی از مجموعه های فعال در حوزه کارآفرینی و حمایت از کسب و کارهای نوپا، تا کنون توانسته کارنامه ای درخشان در این عرصه از خود برجای بگذارد.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://www.amirhoseinasadi.com/?p=2356
اشتراک گذاری:

نظرات

0 نظر در مورد انتصاب امیرحسین اسدی به عنوان عضو شورای راهبری طرح ملی ترویج کارآفرینی

دیدگاهتان را بنویسید

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.

question